Biuro 109
Opis oferty
Zostań naszym lokatorem i wybierz miejsce na swój biznes.
Oddajemy do Twojej dyspozycji nowoczesne biura z klimatyzacją o różnorodnym metrażu. Specjalnie z myślą o Twojej wygodzie wyposażyliśmy biura w funkcjonalne i nowoczesne meble.
W naszym biurowcu znajdziesz profesjonalne sale konferencyjne, przytulny Lunch Bar oraz lobby z kontrolą dostępu. Wielostanowiskowy, bezpłatny parking przy budynku, garaż podziemny i całodobowa ochrona – to wszystko z myślą o Twojej wygodzie.
Wychodzimy naprzeciw również tym, którzy kładą nacisk na dużą aktywność w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Chcesz przyjeżdżać do miejsca pracy rowerem? Parkingi, prysznice dla rowerzystów – to tylko nieliczne możliwości jakie przygotowaliśmy dla naszych najemców.
IDEA to nie tylko budynek. To otoczenie biznesu – ciekawe konferencje, eventy branżowe, coaching, doradztwo oraz spotkania umożliwiające wymianę poglądów i doświadczeń.
Wykreuj swój sukces razem z nami.
Cena najmu biura dla startupów*:
– 29,00 zł netto/m² w pierwszym roku najmu,
– 35,00 zł netto/m² w drugim roku najmu,
– 41,00 zł netto/m² w trzecim roku najmu.
Cena obejmuje:
korzystanie i utrzymanie części wspólnych w budynku tj. kuchnia, sanitariaty, klatka schodowa i windy,
koszt ogrzewania,
koszt wody i odprowadzania ścieków,
korzystanie z małych salek konferencyjnych – 2 h w miesiącu.
Cena usługi dla firm:
– 47,00 zł netto/m²
Do podanej kwoty należy doliczyć koszty zużycia mediów (energia elektryczna, klimatyzacja, Internet oraz wywóz śmieci).
*Startup musi spełniać warunki Regulaminu Przyjmowania Przedsiębiorstw Inkubowanych do Obiektu pn. Idea Przestrzeń Biznesu
Udogodnienia
- dostęp 24h na dobę
- recepcja
- bezpłatny parking naziemny
- 5 sal konferencyjno-szkoleniowych
- otwieralno/uchylne okna
- biura i sale dobrze doświetlone - światło dzienne
- klimatyzacja
- lunch bar
- obiekt monitorowany
- otoczenie work- life balance
- kontrola dostępu
Informacje ogólne
- okres najmu - czas nieokreślony lub ustalany indywidualnie
- powierzchnia wspólna - toalety, klatka schodowa, windy - koszt utrzymania po stronie wynajmującego
- obsługa administracyjna w lobby recepcyjnym
- biurowiec klasy B+
- rok budowy - grudzień 2015
- 4 piętra, 6 kondygnacji
Zapraszamy do kontaktu
W naszej przestrzeni pracują ludzie tworzący unikalną atmosferę i społeczność IDEI. Jeśli chcesz stać się jej częścią, przyjdź do Nas!
Kliknij, aby wybrać preferowaną formę kontaktu:
Napisz lub zadzwoń
Karolina Kołakowska
+48 795 888 377 karolina.kolakowska@bppt.pl