Paweł Tkaczyk poprowadzi warsztaty w Bydgoskim Parku Przemysłowo-Technologicznym.
We wtorek, 25 września 2018 roku, uczestnicy poznają tajniki storytellingu, czyli w jaki sposób zdobywać klientów za pomocą angażujących opowieści.
Podczas sześciogodzinnego warsztatu Paweł Tkaczyk wyjaśni, jak zbudować silną markę poprzez opowiadanie historii. Ponadto dowiecie się, co opowieści potrafią zrobić z naszym mózgiem. Ważnym punktem będzie przedstawienie tego, co czyni dobrą historię. Nie zabraknie również case studies, pokazania najlepszych praktyk oraz pytań i odpowiedzi.
W standardowej cenie Biletu Uczestnik otrzymuje:
- wstęp na warsztat z Pawłem Tkaczykiem,
- możliwość poznania technik sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów za pomocą storytellingu,
- przerwa kawowa,
- lunch.
Dla jednego uczestnika warsztatu przewidziany jest Bilet Premium. Gwarantuje on dodatkowo godzinę indywidualnej konsultacji z Pawłem Tkaczykiem, podczas której będzie można pogłębić swoją wiedzę ze storytellingu oraz omówić problemy związane z budowaniem własnej marki lub wizerunku.
Kim jest prowadzący?
Paweł Tkaczyk, jak sam mówi, zarabia na życie opowiadaniem historii. W 2011 roku został uhonorowany nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Jest mówcą publicznym – występował m.in. podczas TEDx w Poznaniu,
a także napisał bestsellery takie, jak: “Zakamarki marki” (tytuł Marketingowej Książki Roku), “Grywalizacja” (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress) oraz “Narratologia”. Poza książkami pisze do branżowych gazet – współpracuje stale z “Briefem” i “Marketingiem w praktyce”. Jest często cytowany przez ogólnopolskie media. Prowadzi blog o marketingu i sprzedaży, a w styczniu 2015 roku został umieszczony przez redakcję Onet w rankingu 50 osobowości polskiego internetu. W 2016 roku Paweł Tkaczyk odwiedził Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny podczas uroczystej inauguracji w biurowcu IDEA Przestrzeń Biznesu.
Jakie tematy zostaną poruszone? Program warsztatu:
Dlaczego budowanie marki za pomocą historii ma taką moc? O tym, co historie potrafią zrobić z naszym mózgiem.
- Co czyni dobrą historię?
- Fabuła
- Konflikt
- Świat
- Bohaterowie
Monomit jako punkt wyjścia do budowania fabuły i bohaterów
- Koncepcja monomitu
- Podróż bohatera
- Omówienie dobrych i złych przykładów
Źródła konfliktu
Sposoby opowiadania
- Medium
- Cross-media storytelling – marketingowe narzędzie przyszłości
- Przykłady dobrych opowieści marki
Marka jako archetyp
- Sposoby tworzenia marek przy użyciu metod storytellingowych
- Marketing opowieści – angażowanie konsumentów
- Co nas fascynuje? O sztuce przyciągania uwagi
Jak kanały marketingowe (social media itp.) wpisują się w marketing opowieści?
- Przykłady w wykonaniu dobrych marek
Pytania i odpowiedzi
Ilość miejsc jest ograniczona!
Sprzedaż biletów trwa do 10 września: https://storytellingwbppt.evenea.pl/